Avatar billede Hhr18 Praktikant
25. januar 2020 - 20:01 Der er 1 kommentar

Forstyrrelse mellem 2 pc'er

Kloge hoveder søges

Jeg har følgende problem, hvis jeg sidder og gamer og min mand så feks. ser fodbold og samtidig lukker et eller flere vinduer op, så kan jeg ikke styre min mus mere. Lukker han de ekstra vinduer ned er der igen ingen problemer. (min mands pc er ikke påvirket af samme problem)
Min pc køre på kabel, min mands WIFI. Vi har en 100 Mbit opkobling.
Vi har samme/ens trådløs mus
Min pc er en 1 årig ASUS computer Windows 10 64-bit Intel Core i5-7300 HQ CPU 2,50 GHz, 8,0GB RAM, NVIDIA GeForce GTX 1050.Og en 500GB SSD harddisk.
Avatar billede ErikHg Ekspert
25. januar 2020 - 21:33 #1
Jeg går ud fra at der er tale om en trådløs mus.
Jeg kunne forestille mig at der er noget der forstyrer signalet mellem den lille sender og selve musen. Jeg har selv en Logitech Anywhere 2 mus. Denne mener jeg kan stille om. Men om det hjælpe ved jeg ikke. Jeg ved jo heller ikke hvilken mus du anvender.

https://support.microsoft.com/da-dk/help/4034571/accessories-troubleshoot-problems-microsoft-mouse-or-keyboard