Avatar billede Emil Praktikant
15. december 2019 - 15:40 Der er 2 kommentarer

Gamer computer genstarter af sig selv.

Hej
Jeg har lige købt en computer ved topdata for ca 3 uger siden. Jeg har et problem med at den genstarer, af sig selv når jeg starter et spil. Især spillet iracing har den store problemer med at starte. Computer er kraftig nok til at køre næsten alle spil på market.

Specifikationer på computer:

CPU i5 9600KF
GPU rtx 2700 Super
16 GB ram.

Hvad jeg lige kan læse mig frem til kan det være noget med overophedning af CPUen eller at strømforsynigen ikke er stærk nok. Hvis der er nogle som har problemer med det samme som mig, så skriv det gerne. Eller hvis der er nogle som ved hvad der er galt med computer så skriv det endelig. Tak på forhånd
Emil
Avatar billede ole_madsen Ekspert
15. december 2019 - 16:42 #1
Din PC har et problem, ja. Men er den kun 3 uger gammel, er det ikke dit problem... - det er forhandlerens.

Tilbage til forhandleren på garanti.
Avatar billede nopsen Ekspert
15. december 2019 - 18:10 #2
inden du afleverer den til forhandleren, ville det være en ide at tjekke om alle driverne er opdaterede, især til grafikkortet da det måske kan løse problemet.
selvom den er ny, kan der sagtens være forældede drivere på den.