Avatar billede Gustav Valentin Praktikant
29. november 2019 - 17:04 Der er 1 kommentar

Min computer er helt slukket

Hej allesammen
Jeg opdagede her for 5 dage siden, at min computer manglede et par skruer i bunden for at holde sammen på skærmen og tastaturet. Da den ikke sad helt sammen mellem skærmen og tastaturet, byttede om på et par af skruerne, så den blev mere “stabil” samlet.
I går da jeg satte den på mit bord begyndt skærmen at flimre og skærmen gik herefter i sort og det fortsatte sådan for hver gang man startede den. I dag kunne den så tændes og har brugt den hele dagen.
Men da jeg så lige er kommet hjem og har siddet lidt med den, sætter jeg den på mit bord, hvorefter den så slukker fuldstændig og den kan nu slet ikke tændes. Batteri knappen der indikere om der er batteri på lyser heller ikke længere, så det lader til den er helt død.
Nogen der ved hvad der kunne være sket? Og hvad jeg skal gøre?
Tak på forhånd - Venlig hilsen Gustav
Avatar billede ErikHg Ekspert
29. november 2019 - 18:45 #1
Der er en mulighed/risiko for at de omtalte skruer måske ikke har samme længde og den længste af dem måske har ramt en eller anden forbindelse til skærmen. Det kunne i hvert fald tyde på at der er et lille brud et eller andet sted.
Det er kun et gæt.