Avatar billede steenaa54 Juniormester
06. september 2015 - 16:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

formindskning af størrelse af box til åbning af filer i office 2003

Jeg har hidtil åbnet filer I min gamle 2003 word og excel, som det ses af det første billede filen http://www.gratisupload.dk/f/8tfkbogscr
Billede 1 viser hvordan jeg åbner en fil I word ved at trykke på den gule åbn øverst oppe. Sådan har jeg også hidtil gjort med excel, men nu er jeg åbenbart kommet til at trykke på noget, formentlig en tastekombination, der har gjort at når jeg trykker på den gule åbn kommer det til at se ud som på billede 2. Den boks hvor jeg vælger filer fra fylder hele skærmen, og jeg kan ikke lave den mindre. Der må være et trick at komme tilbage....
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
06. september 2015 - 16:27 #1
Når du har åbnet dialogboksen Åbn, så prøv at dobbeltklikke i titellinjen øverst i dialogboksen eller højreklik i titellinejen og vælg Gendan. Løser det ikke problemet?
Avatar billede steenaa54 Juniormester
06. september 2015 - 18:45 #2
Hvor er det let når man ved det. Tak Lene, og skriv et svar til point
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
06. september 2015 - 19:38 #3
Ja :-). Godt at det løste problemet.