Hvad gør I for at få styr på forsinkelserne, Cybercity?

Fem skarpe: Cybercity-kunder oplever for anden gang på blot en måned, at der går op til seks en halv time, før deres elektroniske post når frem. Peter Glüsing, der er pressechef hos Cybercity, svarer på fem skarpe.

Peter Glüsing, pressechef i Cybercity, to gange på en måned oplever kunderne forsinkelser på over seks timer. Er det godt nok?"

"Det er jo svært for os at undgå ventetider, når spambølgerne skyller ind over os.

Vi gør alt, hvad vi kan for at komme til bunds i de her bunker. Desværre kommer der nogle driftsforstyrrelser, som er til stor irritation for vores kunder. Men vi gør, hvad vi kan."

"Hvordan kan det være, at det kun er Cybercity, der som bredbåndsudbyder oplever en spambølge?"

"Jeg skal ikke gøre mig klog på, hvad de andre isp'ere oplever, men som sagt er det sporadisk, vi oplever det. Vi har så været uheldige indenfor den sidste måned.

Men det er jo ikke noget, man kan forudse.

"Hvordan vil I undgå at det her sker tredje gang?"

"Som sagt kan vi ikke undgå, at det sker tredje gang.

Vi tager det, som det kommer, går igennem listerne og må på den måde komme igennem puklen.

Så må vi se, om vi på længere sigt skal bygge vores servere om. Vi har også tidligere sagt, at vi er interesserede i at se på et andet serverflow, så vi kan komme det her til livs."

"Hvor store investeringer har i tænkt jer at ligge i at få mailsystemet til at virke ordentligt?"

"Det må koste, hvad det koste vil. Det er jo vigtigt for os, at vi netop yder den service, som kunderne har krav på. Så vi regner med at få det her ordnet hurtigst muligt. Hvor mange penge det koster, ved jeg simpelthen ikke."

"Der var kritik af manglende information til kunderne, sidste gang I havde forsinkelser. Denne gang har I ikke skrevet noget om forsinkelserne på hjemmesiden. Hvorfor?"

"Når der er forsinkelser, og vi vurderer, at vi skal skrive om dem på vores hjemmeside, så skriver vi det også.

Jeg skal ikke gøre mig klog på, hvorfor den så ikke er kommet med denne her omgang. Det er klart, at det må vi informere vores kunder om."




Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
Also A/S
Salg af serviceydelser inden for logistik, finansiering, fragt og levering, helhedsløsninger, digitale tjenester og individuelle it-løsninger.

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
Dinner Roundtable: Sikre og skalerbare løsninger til den moderne komplekse infrastruktu

Traditionelle IT-sikkerhedsløsninger, såsom VPN'er, er ikke længere tilstrækkelige for de avancerede sikkerhedsbehov og kompleksiteten i moderne virksomheder. Det norske nationale cybersikkerhedscenter anbefaler derfor nu at erstatte SSLVPN/WebVPN-løsninger på grund af sårbarheder.

18. september 2024 | Læs mere


Nye forretningsmæssige gevinster med Microsoft Dynamics 365

Eksperter fra CGI stiller skarpt på hvordan, du lærer også hvorfor det er vigtigt at have fokus på både processer, teknologi og mennesker - og hvordan du kommer i gang med løbende optimering af forretningsudvikling.

25. september 2024 | Læs mere


NIS2: Indhold, krav og konsekvenser- sidste chance for at blive klar

Vi sætter på denne dag fokus på hvad NIS2-direktivet kommer til at betyde for din organisation. Du et overblik over direktivet og de skærpede krav, så du undgår bøder og sanktionering.

26. september 2024 | Læs mere