Kort nyt fra it-verdenen

Kundeklager opfattes som en positiv faktor.

Kundeklager opfattes som en positiv faktor

Stadig flere virksomheder betragter klager fra deres kunder som en positiv mulighed for at forbedre deres produkter og kundeservice, i stedet for at betragte dem som en pestilens. Det viser en ny spørgeskema-undersøgelse, som it-virksomheden Materna har gennemført hos 71 danske og 44 svenske virksomheder. De fleste steder fungerer klagehåndteringen som en ø, der ikke er forbundet til virksomhedens øvrige forretningsprocesser. Den manglende sammenhæng skyldes blandt andet, at det it-system man bruger til at registrere klager ikke er - og ikke kan - integreres til virksomhedens øvrige it-systeme




Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
JN Data A/S
Driver og udvikler it-systemer for finanssektoren.

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
Dinner Roundtable: Sikre og skalerbare løsninger til den moderne komplekse infrastruktu

Traditionelle IT-sikkerhedsløsninger, såsom VPN'er, er ikke længere tilstrækkelige for de avancerede sikkerhedsbehov og kompleksiteten i moderne virksomheder. Det norske nationale cybersikkerhedscenter anbefaler derfor nu at erstatte SSLVPN/WebVPN-løsninger på grund af sårbarheder.

18. september 2024 | Læs mere


Nye forretningsmæssige gevinster med Microsoft Dynamics 365

Eksperter fra CGI stiller skarpt på hvordan, du lærer også hvorfor det er vigtigt at have fokus på både processer, teknologi og mennesker - og hvordan du kommer i gang med løbende optimering af forretningsudvikling.

25. september 2024 | Læs mere


NIS2: Indhold, krav og konsekvenser- sidste chance for at blive klar

Vi sætter på denne dag fokus på hvad NIS2-direktivet kommer til at betyde for din organisation. Du et overblik over direktivet og de skærpede krav, så du undgår bøder og sanktionering.

26. september 2024 | Læs mere