Amerikanerne hader dem, tyskerne hader dem - og det samme gør franskmænd, australiere og briter. De reklame-cd'er, som internetudbyderen America Online (AOL) sender hjem til folk eller får puttet i magasiner og aviser, og som biografer lægger frem.
Den internationale forbrugerkampagne No More AOL CDs har fået medvind i de lande, hvor AOL er udbyder.
To amerikanere, Jim McKenna og John Liebermann, har startet kampagnen i irritation over, at AOL bombarderer folk med reklamer over alt, blandt andet i form af cd'erne.
Derfor indsamler kampagnen nu reklame-cd'erne for at sende dem tilbage til AOL. Målet er at smide en million reklame-cd'er tilbage i hovedet på verdens største internetudbyder.
Indtil videre er der ifølge Associated Press samlet 80.000 cd'er sammen. Tyskerne er mest ihærdige med foreløbig 23.000 indsamlede cd'er.
På kampagnens hjemmeside - besøgt over en million gange - giver brugerne gode råd til hinanden om, hvad AOL-cd'erne ellers kan bruges til; en buddhistisk bedemølle, en ten til at spinde uld med eller en frisbee.
Der er også lister over de personer, der har samlet flest cd'er ind. Her topper to amerikanske ungersvende under navnene Y9 og Nerv sammen med deres hamster, Notorious Fluffy G, listen.
De har samlet 15.197 cd'er ind.