Microsoft Danmark har fundet afløseren for Finn Morsing, der forlod stillingen som marketingdirektør i Microsoft efter kort tids ansættelse. Fra det nye år er ansat den 36-årige Thomas Rydberg.
Han kommer senest fra en stilling som administrerende direktør for OgilvyOne Danmark og er tidligere stifter og direktør for D'Arcy Cybertising. Branchen kender han fra blandt andet to år som marketingchef og consumer marketing manager hos Apple Computer.
»Jeg glæder mig meget til at stå i spidsen for den danske markedsføring af en af de mest innovative virksomheder nogensinde. Microsoft har den mest attraktive produktportefølje på markedet og ikke mindst en helt unik innovationkraft, og jeg er særdeles stolt af at skulle være en del af denne udvikling fremover. Det er et drømmejob med store udfordringer, og jeg glæder mig til at løse opgaverne sammen med de kreative og engagerede kolleger i afdelingen,« udtaler Thomas Rydberg.
Den nye marketingdirektør er uddannet cand. merc. dat. fra Handelshøjskolen i København.