»Det er to væsentlige grunde til, at det går godt for CBB Mobil. Dels vinder vi på, at vi er billige på en gennemskuelig måde, og dels betyder det faktum, at vi er den eneste mobiloperatør, der ikke er ejet af de store udenlandske selskaber, at vi kan reagere ekstremt hurtigt på ændringer i markedet,« siger Teddy Søgaard Pedersen, administrerende direktør i CBB Mobil.
2003 er startet godt, oplyser firmaet.
»Vores beregninger viser, at vi kommer ud af årets tre første måneder med et overskud på 5 millioner kroner,« siger Teddy Søgaard Pedersen.For nylig fik CBB Mobil sin kunde nummer 100.000.
Enkelthed og god økonomi er ifølge direktøren hjørnestenene i CBB Mobils forretning.
»Men det faktum, at vi er snusfornuftige på vores kunders vegne, betyder, at vi også tænker fremad. CBB Mobil har for eksempel som det første lavprisselskab i Danmark introduceret MMS med GPRS, så vi tager de såkaldte teleeksperters beskyldninger om, at lavprisselskaberne nærmest bremser udviklingen i mobiltelefoni, oppefra og ned,« siger Teddy Søgaard Pedersen.
»Vi vil meget gerne give vores kunder adgang til den nyeste teknologi, og mener, at det er godt købmandskab at gøre det, når kunderne efterspørger det,« tilføjer han.