Det er under protest, at Stofa betaler en bøde på 100.000 kroner for vildledende markedsføring.
Bøden er ude af proportioner, mener Stofa.
"Forbrugerombudsmanden skyder gråspurve med kanoner her, og jeg tror, målet for denne aktion har været omtalen og ikke at få nogle markedsforhold rettet til," mener Ole Simonsen, administrerende direktør for Stofa.
Forbrugerombudsmanden - der på vegne af den danske stat sørger for, at firmaer lever op til forbrugerlovgivningen - fandt sidste år et sted på Stofas hjemmeside, hvor mindsteprisen for det samlede produkt i bindingsperioden ikke fremgik.
Syv andre bredbåndsselskaber havde lavet samme fejl.
Forbrugerombudsmanden tog kontakt til Stofa, der rettede fejlen, fordi det var i strid med markedsføringsloven. Stofa mener selv, at ingen kunder var blevet snydt eller vildledt, eftersom kunden inden købet af varen blev præsenteret for den rigtige pris.
"Men vi havde en fejl på vores hjemmeside. Det erkender vi," siger Stofas administrerende direktør Ole Simonsen.
Stofa anklager embedsmændene for at have gået i aktion mod de otte bredbåndsselskaber for at profilere Forbrugerombudsmandens konto.
"Vi har valgt at betale bøden, selv om vi havde stor lyst til at gå rettens vej. Bødens størrelse står efter vores mening slet ikke mål med forbrydelsen”, siger Ole Simonsen.
Stofa vurderer, at det ville koste lige så meget at føre sagen ved retten som at betale bøden.