Da ComX i dag præsenterede sin nye administrerende direktør og sin nye bestyrelsesformand skortede det ikke på store armbevægelser. Målet er at fordoble kundetallet og skabe et tocifret millionoverskud i 2006.
I den nærmeste fremtid vil der være fokus på at skaffe nye kunder gennem udrulning til konkrete abonnenter og gennem salg af abonnementer - og på den måde satser selskabet på at kunne genskabe tilliden til både kunder og samarbejdspartnere.
Foruden en fordobling i kundetallet og et tocifret millionoverskud er nogle af målene for 2006 at arbejde tættere sammen med elselskaberne og at forbedre produkterne ved at tilbyde indhold som for eksempel video on-demand, musik, tv-serier og gambling.
Ifølge den nye administrerende direktør, Nils Overgaard, oplever ComX i øjeblikket en pæn kundetilgang, der skaber organisk vækst i selskabet, og derfor er der ikke planer om at satse på mere eksplosiv vækst gennem en større bredbåndsudrulning i specifikke områder.
ComX har i dag 20.000 unikke kunder og 250 kilometer netværk, og det er ifølge Nils Overgaard tilstrækkeligt til at kunne imødekomme kundernes behov for troværdige produkter.