Avatar billede ingolf-jonassen Nybegynder
15. juni 2014 - 11:39 Der er 2 kommentarer

Kan kun hente 50% af opdateringen til Windows 8.1.

Hver gang jeg prøver at downloade opdateringen til Windows 8.1 hentes der kun 50%, og så startes forfra. Der bliver kun hentet 50% i det uendelige.

Jeg har haft Microsoft support til at kigge på problemet. Man oplyste at der var mange andre end mig der havde det problem. Jeg blev rådet til af formatere computeren. Men der orker jeg ikke.

Mon der er nogen der har nogen ideer om hvordan jeg kommer videre.

Med venlig hilsen
Ijj
15. juni 2014 - 14:01 #1
Hvad siger Event Viewer (Applications and Services/Microsoft/Windows/WindowsUpdateClient/Operational)?

Hvad står der i "%windir%\Windowsupdate.log"?
Avatar billede ingolf-jonassen Nybegynder
28. oktober 2014 - 08:49 #2
Jeg løste problemet ved at købe en ny 8.1 Windows PC.