Avatar billede Peterhil Nybegynder
08. juni 2014 - 21:17 Der er 2 kommentarer

Min computerskærm er helt sort, sog virker computeren hvis jeg slutter den til tvet via HDMI

Hej folkens
Jeg blev henvist hertil af dem på spywarefri.dk hvor jeg også har et oplæg.
Min computerskærm er helt sort som om at min bærbar ikke er tændt. Dog kan jeg se skærmen hvis jeg slutter computeren til tv'et via hdmi. Jeg benytter min computer på mit tv meget, og ved derfor ikke om jeg har afsluttet sammenkoblingen forkert.
Hvis jeg benytter tasten fn og en genvej i mine F taster til at få computerens skærm aktiveret, så virker det stadig ikke.
Håber på at i kan hjælpe og på hurtigt svar
Med venlig hilsen Peter
Avatar billede Poko1 Ekspert
09. juni 2014 - 07:12 #1
Her nogle muligheder for ekstra skærmbrug!
http://gratisupload.dk/vis_billede/710662/
Avatar billede Peterhil Nybegynder
10. juni 2014 - 14:11 #2
Det er den samme mulighed jeg får op ved at bruge fn og mine F taster, dog kan jeg ikke få skærmbilledet og over på min pc lige meget hvilken mulighed jeg vælger, ej heller hvis jeg tager hdmi stikket ud af computeren, her tænder den heller ikke skærmen.