Avatar billede dani9618 Nybegynder
09. maj 2014 - 16:54 Der er 1 kommentar

Windows er ikke ægte????? Det er en 100% ægte version??

Hej
Jeg har lige gendanet min pc, fra en sikkerheds kopi, som er lavet med Paragon Backup & Recovery™ 2013 Free.
Men nu når jeg tænder min pc, kommer der en boks frem, hvor der står "windows er ikke ægte" og at jeg skal aktiver den.
Hvordan gør jeg det (Når jeg går ind i pc-system enskaber, vil det ikke åbne.
Nogen kloge hoveder der ved hvad jeg skal gøre?????
Avatar billede Poko1 Ekspert
09. maj 2014 - 19:32 #1
Højreklik på Computer tryk på egenskaber forneden på siden Windows Aktivering