Avatar billede blasphemous Novice
22. januar 2014 - 10:45 Der er 1 kommentar

Head set

Kan ikke forstå at ALT er skruet op .. Youtube volume, volumen i bunden af skærmen og volumen på headsættet er skruet helt op men alligevel er det lavt??
Er der noget man kan gøre eller er det bare mit headset??

( mit headset er Deltaco HI-9) og har koster omkring 100kr)

men prisen burde vel ikke være en betydning  for styrke men for kvalitet???
Avatar billede claes57 Ekspert
22. januar 2014 - 12:50 #1
i bunden af skærm-ikon - klik på skyderen, så kommer et 'dong'.
Er det lige så lavt som lyd på youtube, så er det ikke fejl i youtube.
prøv headset på en anden maskine - er der normal lyd, så er det din pc, ellers headset.
Er det pc, så tjek lige, at stik er sat korrekt i de rigtige ind/udgange på maskinen - det skal fx være lyd ud, og ikke line-out.