Avatar billede ZeBa Ekspert
11. januar 2014 - 00:11 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Opsætning af opensource writer

Jeg bruger tabulator til at lave en opsætning som denne

Mandag  13.01  12.33
        14.01  14.45

- men når jeg så taster enter, så skriver den

        14.02
- og det hele braser sammen
Et problem er sikkert, at programmet tror, det skal tælle op, når jeg taster enter, men hvor kan jeg få et til at lade være med det.
Har prøvet at registrere mig på helpforum - og der får jeg så at vide, at mail adressen xxxx@mail.dk ikke er valid!
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
11. januar 2014 - 10:27 #1
Jeg ved ikke, hvordan man generelt slår denne tællefunktion fra, men hvis man laver en "blød retur" ved at holde shift tasten nede, når der trykkes enter, tæller den ikke op og smadrer ikke tabuleringen.

Venlig hilsen
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
11. januar 2014 - 10:56 #2
Apache OpenOffice 3.4.1

Nummerering til/fra (F12)
Avatar billede ZeBa Ekspert
13. januar 2014 - 19:16 #3
1.000 tak, men nu er den holdt op med det af sig selv!
Men nu ved jeg i hvert fald, hvad jeg skal gøre næste gang. Men så ved du måske også, hvordan man får den til at lade være med at bruge store bogstaver efter et punktum?
Og jeg skal lige have et svar til points.
Mvh
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
14. januar 2014 - 09:12 #4
Funktioner / Autokorrekturindstillinger / fjern hak ved: "Capitalize first letter of every sentence"
Læg selv svar og tag point. Venlig hilsen
Avatar billede ZeBa Ekspert
15. januar 2014 - 19:10 #5
1000 tak. Har du et svar til points?
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
15. januar 2014 - 19:21 #6
Læg selv svar og tag point. Jeg har masser.
Venlig hilsen
Avatar billede ZeBa Ekspert
15. januar 2014 - 19:29 #7
ok, tak for det