Avatar billede hp8900 Nybegynder
06. december 2013 - 13:26 Der er 2 kommentarer

Har kørt stress test af min cpu AMD FX-6350 , Syntes den bliver varm? Ingen OC

Cpu´en efter 5 min stress test kører på 66 Grader :O med en arctic cooling 64 silent AC cooler , Er det normalt ved stress test ? ved normal brug så¨som internet og sådan ligger den på 34-42 og ved spil omkring de 50 grader.. Håber i kan hjælpe :)
Avatar billede Blandy Praktikant
06. december 2013 - 13:55 #1
66 grader er en helt fin temp. Det er først den når de 80 grader at man skal begynde at overveje en rengøring.

Din cpu bruger ikke voldsom meget kraft når du spiller, i forhold til at hold OS kørende. Det er og bliver mest GPU'en og ram der trække læsset der.
Avatar billede hp8900 Nybegynder
06. december 2013 - 15:30 #2
Super tak for hjælpen hvordan giver jeg dig point ? :)