Avatar billede Slettet bruger
22. november 2013 - 10:02 Der er 4 kommentarer

Skabeloner i Word 2007

Er der nogen der kan fortælle mig, hvordan man kan få en skabelon til at vise sig på alle de sider i dokumentet man laver?

Det viser sig fint på den første side! Men skal også vise sig på de efterfølgende sider, når man trykker enter og ender på en ny side.

Bærlige over med mig ang. pointene, da jeg før er kommet til at tildele den forkerte bruger pointene. Det er altså ikke med vilje!
22. november 2013 - 10:03 #1
Hvad mener du her med en skabelon?

Hvad er det, du vil have vist på hver side?
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2013 - 10:18 #2
Det er jo i princippet ligegyldigt?! :)

Det skal bare vises, hver gang man laver en ny side i dokumentet.

Jeg ved godt hvordan det sættes ind og gemmes som en skabelon, bare ikke hvordan det laves, så det viser sig på alle de sider man laver i dokumentet.

Og det skal kun vises den første side, når man åbner skabelonen, sådan at den ikke automatisk åbner med de sider der er gemt på skabelonen:)
22. november 2013 - 10:32 #3
Beklager at jeg forsøgte at hjælpe dig.

Der kommer måske andre forbi, der ønsker at hjælpe dig, men med den attitude stopper jeg her.
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2013 - 11:21 #4
Du er vist lige lidt nærtagende! Jeg var på ingen måder hverken flabet eller fræk!?

Dit spørgsmål gav bare ingen mening! Hvilken betydning har motivet på billedet, i forhold til spørgsmålet??

Og jeg sendte dig faktisk et smil! Og her får du lige et til, for det har du vistbrug for i dag ;)

:) :) :)

Men kan det glæde dig, så er det en illustration af en klovn!