Avatar billede KIMURA Nybegynder
17. november 2013 - 19:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Office 2010

Hej herinde. Har et spørgsmål omkring Word. Der er sket det mærkelige nå jeg skriver i Word, at når jeg skriver et tal, så bliver dette sænket i forhold til bogstaverne. Jeg har ikke ændret noget nogen steder så jeg er lidt blank på det her. En der kan give mig et tip.?
Avatar billede aliaz Nybegynder
17. november 2013 - 20:45 #1
Det mest nærliggende er jo at tro, at der er valgt sænket skrift. Genvejen sidder lige under der hvor du vælger skriftstørrelse.

Ellers prøv at trykke på den lille pil i nederste højre hjørne i den blok der hedder Skrifttype (også der hvor du vælger skriftstørrelse). Her kan der være flueben i "Sænket skrift".

Sidste bud er at rydde formatteringen. Marker det sænkede tal og vælg "Ryd formattering". Den sidder lidt til højre for valg af skriftstørrelse og over, hvor du farver teksten. Ikonet er en firkant med AB og et viskelæder.
Avatar billede KIMURA Nybegynder
17. november 2013 - 20:51 #2
Hej Aliaz. Mange tak for tippene. Jeg vil afprøve dem når jeg går tændt min PC i morgen. Svaret her er fra min I-Pad.
Avatar billede KIMURA Nybegynder
18. november 2013 - 14:22 #3
Hej igen Aliaz. Har fundet du af hvad det er der er galt. Det skyldes simpelthen skrifttypen Georgia. Tak for dit.
Avatar billede aliaz Nybegynder
02. december 2013 - 10:03 #4
Godt du fandt en løsning! Tak for point :)