Avatar billede Tharus Nybegynder
25. oktober 2013 - 20:01 Der er 4 kommentarer

Graffikkort

Hej.
Har forleden købt et nyt grafikkort, sætter de i som der står i anvisningen,tænder for min skærm og får meddelelsen "Intet signal". prøvede de gamle istedet og det samme med de gamle input jeg havde.. har prøvet alt hvad jeg har læst på nettet lige fra at resete BIOS ved at tage det lille batteri til at tage rammene ud og prøvet dem en efter en. der kommer ingen bib lyde når jeg starter pc'en blæserne starter især den over processeren den går nærmest talt amok.hardisken lyder som om den starter op. en lang kegle formet lys lyser rødt hele tiden. PS. KAN IKKE KOMME IND PÅ NOGET PÅ PC DA DEN ER HELT SORT.

Pcen er ca fra 2006
nye grafikkort er Zotac 1gb 610 PCI
WIN Xp
Kan ellers ikke andet da den er gammel.. :D
Avatar billede CRKrogh Ekspert
27. oktober 2013 - 18:25 #1
Hej.

  Starter maskinen op med det gamle grafikkort i? Hvis den gør, har du så prøvet at starte maskinen op med begge kort i?

De bedste hilsner
Avatar billede Tharus Nybegynder
27. oktober 2013 - 18:33 #2
Nej fordi den ikke havde grafikkort. mener det var nogle stik der sad i bundkortet.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
27. oktober 2013 - 21:16 #3
Ok - tilslut skærmen til "hvad den nu var tilsluttet før" og prøv at starte op.

En mulighed er jo, at hvis der er indbygget grafikkort på bundkortet, at den så også starter op på dette. Hvis det er tilfældet, er det muligt at dette skal ændres i BIOS for at den flytter over på et udvidelseskort.
Avatar billede Tharus Nybegynder
25. januar 2014 - 11:19 #4
Har prøvet.. Læste også noget med at tage det lille bios batteri ud... Men det virkede ikke. Den siger ikke nogen Star lyd når den starter det kun blæseren man kan høre