Avatar billede langoe Mester
12. oktober 2013 - 10:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til trådløs router

Hej.

Jeg har 2 PC`er med adgang til fibernet via en trådløs router, Linksys E1200.

Mit problem er, at jeg ikke kan oprette forbindelse til netværket længere.

Jeg antager, at jeg skal lave en reset på routeren. Er det korrekt?

Skal jeg gøre noget med PC f.eks. køre CD, indtaste koder eller andet?

Ved det er novice spørgsmål, men vil blive glad for udførlig hjælp.....
Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2013 - 11:53 #1
user guide eller manual er et godt sted at begynde ok

http://netstorage.ringcentral.com/datasheets/routers/linksys/e1200_v06.1.pdf

bag på router sidder der ofte et lille hul og der kan man via tryk med en kuglepen holde knappen inde i ca. 10 sekunder og så er routeren nulstillet

men husk alle gamle indstillinger som du selv har lavet skal gøres igen

hjælper det ikke er det sikkert dit netværk på pc der er synderen

m.v.h
Avatar billede langoe Mester
12. oktober 2013 - 12:13 #2
Betyder det du skriver, at en reset måske kan være nok til at få dyrene i gang igen?

Når der er problemer med begge PC`er, tyder det så ikke på, at det netop ikke er netværk på PC, der er problemet?
Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2013 - 12:25 #3
man kan aldrig vide men se nu først om du kan komme ind i router og se om de står rigtigt

det er ret svært at bare give et ret svar på det man gå metodisk frem

det kan jo også være netværket på pc der er synderen

man kan så prøve med at oprette et i et nyt
Avatar billede langoe Mester
12. oktober 2013 - 14:02 #4
Hej igen

Tak for hjælpen.

Mit problem er løst, jeg er på netværk igen. Skriv et svar så jeg kan give point.
Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2013 - 14:28 #5
ok
skriv lidt om hvad du gjorde

ikke din livshistorie men bare kort så andre kan bruge det til noget ok

m.v.h
Avatar billede langoe Mester
12. oktober 2013 - 14:34 #6
Jamen, jeg gjorde som jeg skrev i spørgsmålet, nemlig lavede en reset af routeren. Mit spørgsmål gik jo kun på, om det var alt, der skulle til.........