Avatar billede RasmusKP Nybegynder
04. oktober 2013 - 10:35

Sporing af mails i CRM giver "forkert" tidspunkt

Håber der er nogle kloge CRM-hajer derude.

Har problemer med en hosted version af CRM.
Når vi i virksomheden vil tilføje en mail til CRM ved hjælp af Outlook (Højreklik på mailen og vælg "Spor i CRM") fungerer funktionen godt nok, og den opretter mailen i CRM, og opretter ny kontaktperson automatisk, hvis ikke vedkommende findes i forvejen.

Mit problem opstår når jeg ønsker at se dato og tid for modtagelse/afsendelse af mailen. Der får jeg nemlig kun ét tidspunkt. Den tid jeg trykkede på "Spor i CRM".

Kan det lade sig gøre at få vist tidspunkterne for afsendelse eller modtagelse i stedet for?

Tiden er den samme, både i det overordnede billede over alle aktiviteter, og under selve virksomheds-billedet.

Håber I kan hjælpe :-)
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester