Avatar billede Crownworld Nybegynder
30. september 2013 - 12:49 Der er 1 kommentar

Outlook 2010 / Outlook 2013 - kan ikke sende mail til personer som jeg ikke kender?

I Outlook 2013 og Outlook 2013 kan jeg ikke sende mails til personer, som jeg ikke har i som kontaktpersoner.

Der kommer følgende fejlmeddelelse frem:
"Det lykkedes ikke at udføre handlingen. Brugergrænsepladen til beskeder har returneret en ukendt fejl. Genstart Outlook, hvis problemet fortsætter."

Jeg har afinstalleret Outlook 2010 og installeret det igen. Intet var ændret. Jeg har ny afinstalleret Outlook 2010 og installet Outlook 2013. Intet har hjulpen mig.

Hvad gør jeg forkert?

Hilsen
Kasper Holm
Avatar billede conz Juniormester
30. september 2013 - 18:11 #1
Når fejlmeddelelsen kommer frem, så må der være et sted, hvor der står en fejlkode. Du skal måske trykke på "mere", "vis mere", "detaljer" eller en knap med en lign. ordlyd.

Uden en fejlkode er det ikke til at sige.