Avatar billede ZykicK Nybegynder
25. september 2013 - 11:45 Der er 4 kommentarer

Søg efter tomme mapper og omdøb dem

Hej vi har en standard mappe struktur på job som jeg er godt træt af. Når jeg får et projekt tager jeg at kopierer en mappe med undermapper, men ikke alle undermapper bliver brugt altid det giver en masse undermapper der ikke er i brug og som folk spilder tiden på at clicke sig ind i da de er tomme.

Sådan er vores struktur nu:
Template
        \Beskrivelse
        \Billeder
        \Tegninger

Lad os sige Billeder er tom.
Så ønsker jeg at få det vist således:
Template
        \Beskrivelse
        \Tegninger
        \ÅÅÅBilleder

Vi har flere undermapper end dem jeg skriver, men de er sat på for eksemplets skyld.

Formålet med løsningen er rent tidsbesparelse og man slipper for irritationen over at clicke ind i en tom mappe.

Vi har selvfølgelig en masse projekt mapper der allerede er bygget op efter vores gamle struktur, findes der noget software der kan søge på tomme mapper og omdøbe dem efter hvad jeg vil have de skal hedde?

Håber nogen kan hjælpe :)
25. september 2013 - 13:00 #1
Velkommen til E. ...

Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Du har lagt dette IT spørgsmål i en NON-IT kategori ?
Avatar billede ZykicK Nybegynder
25. september 2013 - 13:26 #2
Det er windows 7.

Jeg har lagt emnet under diverse, kan ikke se nogen steder at det er en none-IT katagori?
25. september 2013 - 13:33 #3
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- Her kan alle ikke IT relaterede emner diskuteres.
Avatar billede ZykicK Nybegynder
25. september 2013 - 18:01 #4
Ok ja det tog mig noget tid at finde frem til den linie...

Hvilken kategori passer så til mit spørgsmål?