Avatar billede xantikristian Nybegynder
12. september 2013 - 22:12 Der er 4 kommentarer

Netværket svinger i hastigheder!!

Hej :)
Jeg er ved at være godt frustreret over at mit internet bliver ved med at svinge i hastighed! Jeg sidder på en stationær som er kablet til routeren og alligevel svinger hastighederne fra 15/15mb ned til 05/05mb hastighed på min computer. Det er også nogen gange hvor den helt mister internet forbindelsen med stikket i routeren. jeg ved ikke længere hvad jeg skal gøre :( kan i hjælpe mig?
Windows 7 home 64bit
Avatar billede sky Nybegynder
13. september 2013 - 05:18 #1
Har du evt. prøvet med en anden router ?
Avatar billede xantikristian Nybegynder
13. september 2013 - 07:06 #2
Ja, det har jeg og jeg har både prøvet trødløst og kablet uden nogen form for forbedring :(
Avatar billede strikemusic Nybegynder
13. september 2013 - 08:08 #3
Hvilken udbyder og hvilken hastighed har du bestilt
Avatar billede xantikristian Nybegynder
13. september 2013 - 08:50 #4
SydEnergi fiberbredbånd 15/15mb