Avatar billede Slettet bruger
03. september 2013 - 11:52 Der er 1 kommentar

World Wide Web-tjeneste er ikke konfigureret på PC

Jeg kan ikke komme på nettet med min PC. Jeg har kørt windows netværksdiagnostisering og får meddelelsen:

Er ikke konfigureret til at oprette en forbindelse på port "World Wide Web-tjeneste (HTTP)" med denne computer.

Er der nogle der kan hjælpe mig med problemet for jeg aner ikke hvad jeg gør?

Hilsen
Charlotte
Avatar billede supportsiden Professor
04. september 2013 - 11:57 #1
Prøv at kigge her :
http://support.microsoft.com/kb/956196/da

Det kan muligvis også være firewall der er sat til at stoppe al trafik.

Hvilket styresystem bruger du + (f.eks. Windows7)?
Hvilket antivirus/firewall produkt bruger du ?

Får du et status ikon nederst til højre der viser at du er på lokal netværket ? (Windows) Der må ikke være en gul trekant henover.