Avatar billede Malthe22 Nybegynder
24. august 2013 - 10:23 Der er 2 kommentarer

Splinter Cell Blacklist

Hej eksperten.dk

Jeg har lige fået spillet "Tom clancy's splinter cell blacklist"
og jeg har installeret det. Men når jeg prøver at køre det få jeg beskeden "The procedure  entry point uplay_r1.uplay_overlay_show could not be located in the dynaic link library uplay_r1_loader.dll"

Jeg har prøvet at køre som adminstrator og reinstall det. Intet har virket. Håber virkelig I kan hjælpe mig.

Venlig hilsen
Malthe
24. august 2013 - 14:58 #1
Velkommen til E. ...

Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede Malthe22 Nybegynder
24. august 2013 - 17:08 #2
Hej karise_larry

Jeg bruger Win 7