Avatar billede Camillalllll Nybegynder
18. august 2013 - 16:10 Der er 3 kommentarer

HJÆÆÆÆLP!

Hej !
Min MacBook Pro vil ikke starte... Eller jo! Den starter op i 5-10 sek. Med en startlyd og det grå æble i mindten.. Efter det går den i sort og nogle gange ka den bare blive ved med og starte op og skulle helt af sig selv? Hvad kan jeg gøre ???? Der er batteri på næsten fuld! Og den er en uge gammel?
- Camilla
Avatar billede 220661 Ekspert
18. august 2013 - 17:52 #1
Hej Camilla og velkommen til.
Først vil jeg lige sige til dig at når du skriver HJÆÆÆÆLP i din overskrift vil mange springe din tråd over.
Til næste gang skriv kort i overskrift hvad problemet er, og uddyb det som du så fint har gjort.

Jeg er ikke selv Macbook bruger, men når en Windows pc bøvler på den måde som du beskriver her, så fjerner man alt strømmen fra den, og holder start knappen nede i ca 30 sekunder.
Så genmonterer man strømmen og prøver at tænde igen.

PS Skriv tilbage i kommentar. Svar bruges normalt af hjælperne i forbindelse med pointgivning som tak for hjælpen.
Kun hvis du ikke får en løsning bruger du svar funktionen og selv accepterer dette svar.
Du kan her se hvordan man accepeterer et svar på Eksperten
http://www.youtube.com/ (...)
når du forhåbentligt har fået løsningen :-)
Avatar billede Camillalllll Nybegynder
20. august 2013 - 07:48 #2
Hej, det må du/i undskylde.. Men din løsning hjælper ikke ? Har gjort det 5 gange nu.. Men der sker intet:-(
Avatar billede 220661 Ekspert
20. august 2013 - 08:01 #3
Det er i orden. Det er kun for din egen skyld jeg skriver det :-)
Jeg vil anbefale du lukker denne tråd igen.
Det gøres ved at du skriver dit indlæg som "svar" og du accepterer svaret.
Opret så et nyt spørgsmål i styresystemer-workstation-MacOS.
Skriv i overskriften kort hvad problem er, og uddyb nedenunder.
Henvis til denne tråd med link i den nye.

Jeg har nemlig ikke rigtig noget at hjælpe med, da jeg ikke kører Mac. Kunne måske søge en masse om det, men et nyt spørgsmål i rette kategori er bedre, og er der nogle som overvåger mac kategorien, får de mail om det.
Held og lykke :-)