Avatar billede jhjorsal Mester
17. august 2013 - 08:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Tdcplay lukker ned

Jeg har en IPhone5 med TDCPlay, og det er jo egentlig okay da det er en firmatelefon og dermed gratis for mig, dog irretere det mig grænseløst at TDCPlay lukker ned hver gang telefonens skærm går på pausemode eller hvis jeg går væk fra TDCPlay og ind i en anden apps. Hvilket egentlig gør TDCPlay ganske værdiløst på dette medie. Jeg har også TDCPlay på en Ipad3 og der fungere det ganske upåklageligt, og indstillingerene er det samme, Hvad går der galt på IPhonen?
Mvh
Johnny
Avatar billede Pyrros Novice
30. august 2013 - 21:53 #1
Hej Johny,

Ved godt at dette ikke er megen hjælp, men prøv at geninstaller TDCPlay.
Kender ikke oplevelsen, derfor giver jeg dig det ovennævnte svar (:.

//Kh. Sebastian

Supporter i 2. grad.
18 år i liver, 10 år i programmering, 7 år i support.

Virkede det ovennævnte ikke? Du har altid mulighed for at spørge.
Avatar billede jhjorsal Mester
31. august 2013 - 22:10 #2
Jeg har egentlig opgivet projektet for en tid og købt Spodify, dit forslag har jeg forsøgt adskillige gange.