Avatar billede casablanca Seniormester
14. august 2013 - 23:27 Der er 1 løsning

problemer med kopiering til nas

Lige pludselig har jeg store problemer med at køre filer over på min synology. (112j).

Først forsøgte jeg mig med ekstern harddisk direkte til NAS.
Her kørte det et par timer, inden det slog fra, og jeg måtte genstarte både router osv, da også den lukkede ned (?)

Så forsøgte jeg med at køre via min pc, hvor jeg herfra ville kopiere filerne over til nas via netværk.
Også her slår overførslen fra.

Hvad kan der være galt? Det er dybt frustrerende.

Det skal lige indskydes, at da jeg for ca. 2 måneder siden lagde filer over til synologyen, da virkede det fint. Både via pc over netværk samt ekstern harddisk direkte til synology.
Avatar billede casablanca Seniormester
29. august 2013 - 00:19 #1
lukker