Avatar billede Slettet bruger
05. august 2013 - 20:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Windows 7 aktivering af produktnøgle

Hej

Jeg er ved at samle en ny computer fra bunden, og tænkte på om det er muligt at formatere min gamle pc og så installere Windows 7 på min nye kommende pc uden at der vil opstå et problem med aktivering af produktnøglen?

m.v.h.
Avatar billede kimtheman Novice
05. august 2013 - 21:03 #1
Hvis din gamle pc kører med Windows 7 OEM så nej, så må du ikke (da oem versioner binder sig til bundkortet på den første maskine den installeres på), og der kan opstå et problem under aktiveringen.
Er det en dvd retail du har, så kan denne installeres igen på anden maskine, når den er slettet fra første maskine.

Ellers skal du købe en ny windows 7 som ikke er så dyr i OEM version som denne:
http://www.ithansen.dk/windows-7/1-windows-7-home-premium.html

Og denne hvis det skal være 64 bit:
http://www.ithansen.dk/windows-7/2-windows-7-home-premium.html
Avatar billede Slettet bruger
05. august 2013 - 21:11 #2
Okay, mange tak for hjælpen "kimtheman"!

Smider du lige et svar så jeg kan give dig point?

mvh.
Avatar billede kimtheman Novice
05. august 2013 - 21:33 #3
Hep