Avatar billede pwn Forsker
03. august 2013 - 18:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problemer med installation af Publisher 2013 købt on-line.

Jeg har købt Publisher 2013 32/64 bit on-line. Problemet er nu, at når jeg trykker på download og aktiver, så får jeg meddelelse om, at jeg ikke kan blande 32 og 64 bit programmer. På maskinen ligger i forvejen en Office 2010 og jeg har tilkøbt det ekstra program, og (selvfølgelig) i nyeste udgave.
Hvor kan jeg downloade programmet - jeg har jo en aktiveringsnøgle. På Microsofts side skal man igennem købsprocessen incl. betaling for at få lov ... eller har jeg overset noget?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
05. august 2013 - 15:18 #1
I den online købskvittering du har fået tilsendt pr. mail fra Microsoft, er der også link til downloadsiden.

Hvis det er office 2010 du leder efter en ny installation af, kræver det enten det oprindelige medie (reinstallations CD´ere til PC´en hvis den var preinstalleret), eller en lignende mailkvittering.
Avatar billede pwn Forsker
05. august 2013 - 17:02 #2
Nej, det er en 2013 købt on-line uden medie. Version 2010 ligger i forvejen på maskinen.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
07. august 2013 - 10:10 #3
Men så har du sikkert modtaget en kvittering pr. mail på købet af publisher 2013. I denne mail bør der være link til download.
Avatar billede pwn Forsker
10. august 2013 - 14:50 #4
Jeg fik refunderet licensen og købte en MOL istedet - leverandøren kunne heller ikke få det til at virke.
Send venligst et svar, så fordeler jeg lidt point for ulejligheden :-)
Avatar billede ole_madsen Ekspert
12. august 2013 - 10:49 #5
Jeg springer over, tak...