Avatar billede DanDrum Nybegynder
31. juli 2013 - 16:47 Der er 3 kommentarer

Fejl i Windows 7 bruger

Hej med jer.

Jeg har fejl i mit brugerkonto på windows 7.
Jeg HAR forsøgt de 3 muligheder MS foreskriver vedr. regedit>ændre hex til 0 osv.
Intet virker tilsyneladende.

Nu er mit spørgsmål hvordan jeg kan sikkerhedskopiere filer/billeder uden mit logon ?
Når jeg afmonterer min HD og indsætter den i en ekstern USB-unit, er mapperne med mine filer tomme.

Findes der en nem løsning uden trælse 3. parts programmer og fixfaxerier ?

Bedste hilsner
Dan
Avatar billede claes57 Ekspert
31. juli 2013 - 18:30 #1
opret en ny bruger, og overtag ejerskab af den defekte brugers mapper (højreklik på mappe, egenskaber, fanebladet sikkerhed, avanceret, ud for Ejer klik på Rediger, og sæt din nye konto som ejer).
Avatar billede DanDrum Nybegynder
31. juli 2013 - 18:36 #2
Hej Claes.

Jeg har forsøgt at oprette en ny bruger i fejlsikret tilstand. Når jeg genstarter W7, kan jeg ikke se den nye konto, og dermed kan jeg ikke logge på via den nye konto. hvad gør jeg forkert her ?
Avatar billede claes57 Ekspert
31. juli 2013 - 18:50 #3
når du sætter disken til en anden pc - kan du så overtage ejerskab, og få fat i indhold? (windows har det jo med at skjule filer, som man ikke burde have adgang til efter deres mening)