Avatar billede HHA Professor
08. juli 2013 - 08:26 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Manglende gendannelsesskiver til bærbar.

Hej

En bekendt af mig har en Packard Bell PEW91 med win 7 home.
Da han købte den "glemte" han lige at oprette gendannelses skiver.
Så gik han i gang med at gendanne fra HDD, her er den så gået i selvsving.
Den skriver at installationen fortsætter efter genstart, den genstarter og skriver det samme igen og genstarter så igen og igen.
Er der nogen her der ved hvad jeg kan gøre for at hjælpe ham?

Vh
Hans Henrik
Avatar billede Blueeyez Mester
08. juli 2013 - 08:50 #1
Formater den med en ægte win 7 home dvd (i burde kunne finde driverne og evt software på producentens side)
Avatar billede Slettet bruger
08. juli 2013 - 17:01 #2
den ligger her men på engelsk + fransk

http://www.wincert.net/forum/files/file/12-windows-7-sp1-refresh-iso/

er det godt nok

m.v.h
Avatar billede HHA Professor
08. juli 2013 - 18:39 #3
Hej
Takker for input, men tror ikke andet end dansk går til vedkommende :)

Kan man DL en win 7 og aktivere den med den kode der står på klistermærket på pc'en?
Avatar billede 220661 Ekspert
08. juli 2013 - 20:36 #4
Du låner bare en version som der er magen til det som licensen på den bærbare refererer til.
Tror det bliver meget svært at finde en dansk version af Windows 7 til download.
Avatar billede HHA Professor
08. juli 2013 - 20:46 #5
ok, det vil jeg se om jeg kan finde.
smid et svar (begge to) og jeg vil skyde lidt points af sted.

Jeg kan da vel godt dele dem ud, ikk'?
Avatar billede 220661 Ekspert
08. juli 2013 - 21:29 #6
Jo det kan du gøre som du vil.

Du sætter tjektegn ved svarene du vil give point. Der fremkommer en boks, hvor du kan vælge om der delses lige over med de antal svar der er lagt, eller du kan fordele forskelligt mellem svar som du selv ønsker :-)
Avatar billede Blueeyez Mester
08. juli 2013 - 21:30 #7
Er det 32 eller 64 bit?
Avatar billede HHA Professor
08. juli 2013 - 21:41 #8
der står intet på pc'en, men tror det er 32
Avatar billede HHA Professor
08. juli 2013 - 21:43 #9
hmm. det lykkedes ikke mig at dele dem :(
Avatar billede Blueeyez Mester
08. juli 2013 - 21:55 #10
Du skal sætte kryds i begge bokse før du klikker accepter.

Med serie nr tror jeg i vil være i stand til at se om det er 32/64 bit på packard bells side: http://www.packardbell.ae/pb/en/AE/content/download
Avatar billede 220661 Ekspert
08. juli 2013 - 22:01 #11
Nej det gik vist ikke som hverken du eller jeg regnede med.
Derfor laver jeg lige et point spørgsmål så vi deller de 200 point i 3 dele
Avatar billede 220661 Ekspert
08. juli 2013 - 22:11 #12
Avatar billede Blueeyez Mester
08. juli 2013 - 22:12 #13
#11 mener du ikke i 2 dele? Oo
Avatar billede 220661 Ekspert
08. juli 2013 - 22:18 #14
#13 Nå ja det står der også, men hvis treatmenice vil have lidt point for det han kom med er det vel i orden eller?
Avatar billede HHA Professor
08. juli 2013 - 22:19 #15
Takker for hjælpen.
Jeg må lige se om der ikke er en eller anden der har en skive.
Har dog selv en ultimate, både som 32 og 64 bit. kan den evt. bruges?
Den er godt nok på engelsk (købt på ebay). men kan jo skifte sprog.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. juli 2013 - 22:26 #16
Den må du vel så også have en licenskode til?
Og ja den kan du hente en dansk sprogpakke til.
Avatar billede Blueeyez Mester
08. juli 2013 - 22:32 #17
#14 helt iorden, troed blot der kun var dig og mig ;-)

#15 glemte det var en home, så nej ultimate vil ikke fungere.

Er det windows 7 home premium 32 bit? Hvis så vil jeg da se om jeg ikke har den på dansk (burde have den)
Avatar billede 220661 Ekspert
08. juli 2013 - 22:32 #18
PS Den er ikke installeret på anden pc vel?
For så kan du ikke registrere den, og få den aktiveret
Avatar billede 220661 Ekspert
08. juli 2013 - 22:35 #19
Treatmenice hvis du ønsker point, lægger du et svar i point spørgsmål.
Avatar billede HHA Professor
09. juli 2013 - 07:36 #20
Jo det er den.
Den er på min egen pc.

Prøvede at smide den i og nu fik jeg pludselig muligheden for at installere en ny windows.
Her valgte jeg reparer og den skrev noget om at der var noget galt med start filen, reparer og genstart.
Så var den sku klar igen. :)

Mærkeligt at jeg ikke kunne i fejlsikker tilstand osv.

Takker mange gange for hjælpen.

Sig til hvis jeg kan gøre mere mht. points :)
Avatar billede 220661 Ekspert
09. juli 2013 - 19:11 #21
Ikke noget ydeligere synes jeg, da du har givet max point for tråden