Avatar billede crille121299 Nybegynder
05. juli 2013 - 21:50 Der er 4 kommentarer

Windows 7 Home Premium gendan

Hej jeg har gendannet min pc og så kom jeg ind men så siger den jeg ikke har en netværks kort selvom jeg havede en før hjælp mig!

MVH Christian William
Avatar billede NielsErikK Juniormester
05. juli 2013 - 22:44 #1
Lyder evt som manglende driver til dit kort.

Har du en USB dongle der kan sende den på nettet, så burde det være nemt løst.
http://www.hdsentinel.com/download.php

Alternativt må du via producentens site downloade driver til en anden pc og derefter flytte driver over med eksempelvis USB stick.

Hvis du oplyser hvilket netkort det er, eller om det er en del af dit bundkort (så oplyses præcist bundkort), så kan vi måske give dig et direkte link til den rette driver.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
05. juli 2013 - 22:45 #2
Muligvis har du driver på en cd der fulgte med din pc/bundkort da du købte det fra nyt.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
05. juli 2013 - 22:48 #3
Avatar billede NielsErikK Juniormester
05. juli 2013 - 22:53 #4
Her er et andet alternativ som Blueeyez lige har gjort mig obs på (tak).

Smide det på et usb stick / dvd og installere driverne den vej.. Kræver ikke internet på problem pcen.
http://thumperdc.com/forum/driverpack-solution-12-3-r257-t70451.html