Avatar billede Jonasmyhlius Nybegynder
05. juli 2013 - 17:23 Der er 2 kommentarer

MOD Injection crasher mit netværk i 5-10 sekunder. Hjælp søges!

Hej alle sammen!

Jeg spiller et spil, som jeg har downloadet et 'MOD' til.
Et mod til dem der ikke ved hvad det er, er noget som kan gøre spillet ligner noget andet, et 'skin' om man så må sige. Andre farver og andre detaljer.
Anyways, det der sker når jeg kommer ind i spillet og vil injecte den her streamer som skal gøre således, crasher mit internet i 5-10 sekunder og spillet crasher også. Efter de nævnte 5-10 sekunder, er mit internet tilbage. Det skal siges at første gang da jeg prøvede at skifte til trådløst virkede det egentligt fint nok de første par gange, men så da jeg tog det i brug efter 2-4 gange, begyndte mit net også at ryge selvom jeg brugte trådløst. Så nu ryger det på både kabel og trådløst.

Her er lidt om hvad jeg har prøvet;

Gen-installeret streamern (Den som injector den her 'mod')
Lavet et hardware reset
Upgraderet mit firmware på min router.
Lavede en full scanning flere gange af min computer for virus.
Re-newed min IP.
Re-downloaded hele spillet.
Tilladt programmet i min firewall.
Disabled min UAC og DEP
Jeg har prøvet både trådløst og kabel.
Jeg har også opdateret min driversoftware på mit Netværkskort.

Intet af det overnævnte virker.

Lidt detaljer om min computer og netværk.

Stationær HP

Netværkskort ; 802.11n Wireless LAN Card og Realtek PCIe GBE Family Controller

Processorer; Intel(R) Core(TM) i5 CPU 650 @ 3.20 GHz x4

Skærm; BenQ G2420HDB (Analog)

Skærmkort; AMD Radeon HD 6570

Router; ZyXEL P-2602HW-DIA

Da jeg ved at der er mange andre der bruger dette 'mod' uden problemer, regner med problemet lægger på min computer eller i min router. Men er løbet helt tør for idéer og håber at kunne finde hjælp herinde!

Mvh. Jonas
Avatar billede chalde Seniormester
05. juli 2013 - 20:03 #1
Der mangler noget essentielt her:
Hvilket spil? Hvilket mod?
Avatar billede Blueeyez Mester
05. juli 2013 - 22:24 #2
Husk os lige versioner... Lyder som om det er minecraft...