Avatar billede Slettet bruger
19. juni 2013 - 12:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kører program i baggrunden på anden bruger

Hej

har 2 programmer som skal køre på computeren bare på en anden win bruger,

kan det lade sig gøre at de kører videre hvis man logger ind og så derefter bare skifter bruger til sin standard - kører programmerne så videre i baggrunden?

Progammerne jeg snakker om er outlook (google sync apps) og C5
Avatar billede escape4ever Novice
19. juni 2013 - 13:00 #1
Hvilket OS køre du?
Win XP. 7

Altså hvis du logger ind på en bruger og køre nogle programmer og derefter skifter bruger vil det  køre i baggrunden  på den 1 bruger men ikke  den du skifter til.

/escape4ever
Avatar billede Slettet bruger
19. juni 2013 - 13:10 #2
Hej

Jeg kører vista.

Super det var også sådan jeg havde forestillet mig at det skulle gøre :-)
Avatar billede escape4ever Novice
20. juni 2013 - 08:36 #3
Glad for at kunne hjælpe :D
vi må heller lukke efter os :)