Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2013 - 17:54 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Besta super 5000??

Hej

Jeg har lige fået en Besta 5000, den er brugt, og jeg ved ikke hvad den bruges til.

Jeg har søgt overalt på nettet men kan ikke finde noget om den.
Den vil heller ikke tænde, så det er lidt svært at finde ud af hvad det er.

Jeg har på fornemmelsen at opladeren til den ikke er med, og den er nok flad.

Er der nogen af jer der ved noget om den, eller kan være søde at finde noget om den?

Tak på forhånd :)
Avatar billede milter Ekspert
05. marts 2013 - 18:13 #1
Har du virkeligt købt noget uden at ane, hvad det skal bruges til?
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2013 - 18:51 #2
Haha nej, så dum er jeg nu ikke, men det er min veninde..
Hun byttede den for noget andet, og så spurgte hun mig om jeg vidste hvad det var, men det vidste jeg ikke. Så efterlod hun den bare her, og sagde at jeg kunne finde ud af hvad det var, hvis jeg gad, og beholde den, eller også kunne jeg bare give den væk, eller smide den ud.
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2013 - 18:52 #3
Men jeg er da nysgerrig for at vide hvad det er og vil selvfølgelig ikke bare smide den ud. Måske er den nyttig. Tænkte at nogle af jer eksperter derude vidste det ;)
Avatar billede 220661 Ekspert
05. marts 2013 - 19:16 #4
Kender ikke navnet, men ved en søgning på det så skulle det aære en elektronisk ordbog/oversætter af en art.
Ved dog ikke noget om hvordan den virker.
Men ligner den denne her?
http://img.alibaba.com/img/pb/702/113/258/1279361132756_hz-cnmyalibaba-web1_38069.jpg
Avatar billede 220661 Ekspert
05. marts 2013 - 19:20 #5
Der er måske lidt info til hvordan den virker i denne engelske tråd:
http://www.fixya.com/support/t1956230-bought_besta_super_5000_need_english
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2013 - 19:46 #6
Ja det er præcis den der :)
Jeg kan ikke komme ind på den anden hjemmeside du har givet mig?
Avatar billede 220661 Ekspert
05. marts 2013 - 20:12 #7
Ok Den tekst jeg bemærkede var denne:

Nope, sry, its only chinese/english/korean/japanese
to change language press on the blue icon on the top of screen (the one with a wrench) and press the 6th icon, the one that has 4 stripes with an E, a chinese smbol, a japanese smbol and a korean symbol (will you be able to differ between those 4?)
Avatar billede jensenjs Juniormester
05. marts 2013 - 21:36 #8
#7
Den fandt jeg også på fixya

Men bortset fra det så er det en Asiatisk/engelsk translator
Jeg havde en noget lignende engang for nogle år siden, men denne er mere avanceret.
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2013 - 14:29 #9
#7 okay tak.
Jeg tror ikke at jeg kommer til at bruge den særlig meget.
Men tak for hjælpen, smid et svar så jeg kan give dig pointene :)
#8 Tusind tak for svar, men som du kan se, så kom 220661 altså først. Men tak for svar alligevel :)
Avatar billede jensenjs Juniormester
07. marts 2013 - 15:25 #10
#9
Ja han har en evne til at komme lige det tidligere.
Men ofte også med gode svar, så han er tilgivet ;-)
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2013 - 15:32 #11
#10 ja jeg tror faktisk at det er ham der har svaret på de fleste af mine spørgsmål herinde:)
Avatar billede 220661 Ekspert
07. marts 2013 - 17:51 #12
ping. Dette er så et svar.
Avatar billede 220661 Ekspert
07. marts 2013 - 17:52 #13
Tak for de rosene ord jensenjs og zanibbaig :-)
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2013 - 20:35 #14
Rosende og ærlige ord ;)