Avatar billede mathiasvinther Nybegynder
20. januar 2013 - 19:33 Der er 1 kommentar

Windows kan ikke oprette forbindelse til det skjulte netværk TDC-CBA0.

Hejsa. Jeg har haft dette problem i laaaang tid, men har ikke kunne fixe det. Problemet er at den skriver at netværket er skjult, det jeg normalt gør at at vente (5-20) på at min computer opfanger internettet, eller opretter forbindelse 50 gange før den kommer på.

Jeg bruger den både derhjemme og i skole, og det er som om efter jeg har brugt den en anden sted ikke vil komme på mit trådløse netværk med det samme. Fx i weekenden kan den godt komme på med det samme, når den har stået ved det samme netværk et stykke tid, men når jeg så fx lukker min computer og går væk et stykke tid, vil den ikke oprette til internettet igen, og så skal jeg vente på den opretter forbindelse igen......

Er virkelig træt af dette problem, og har faktisk haft den til reparation dog uden held!!!

Håber der er nogle kloge hoveder herinde, som kan hjælpe mig, ellers ved jeg virkelig ikke hvad jeg skal gøre.

ps. Har sat til at oprette når den er indenfor rækkevidde, og selvom den ikke udsender sit navn.
Avatar billede mathiasvinther Nybegynder
22. januar 2013 - 09:32 #1
lukker denne, da jeg har det samme spørgsmål i et andet forum.