Avatar billede Jonasmyhlius Nybegynder
01. januar 2013 - 21:33 Der er 2 kommentarer

Random internet forbindelse forsvinder når jeg åbner ..........

Hej alle kære hjælpere!
Jeg har spillet The WarZ i et stykke tid nu.
Der er opstået et problem, som jeg håber en af jer kan hjælpe mig med.
I det jeg åbner spillet, injector jeg noget der hedder ''Unlimited sprint'' men det er ikke så meget det.
Det er i det sekund at denne injection er fuldført, at mit netværker forsvinder, og kommer tilbage straks, når jeg lukke spillet.
Utrolig underligt synes jeg.

- Er der nogle der har nogle tips?

Info;
Windows 7 -64 bit.
Stationær HP.
Intel(R) Core(TM) i5 CPU x4
AMD Radeon HD 6570.
Avatar billede Jonasmyhlius Nybegynder
02. januar 2013 - 03:48 #1
Jeg har updateret min firmware til min router, og har kørt en fuld scanning af min computer i tilfælde af virus. Stadig intet resultat.
Avatar billede Jonasmyhlius Nybegynder
02. januar 2013 - 18:54 #2
Jeg er kommet frem til at problemet er mig og min internet connection. Det jeg har tænkt mig at prøve er muligvis at igennem CMD, at tjekke om problemet kunne være DNS problem eller et connection til min router problem. Men I så fald, vil jeg prøve først at ringe til min ISP (Fullrate) og hører om det kan se hvad der er galt, når jeg gør følgende; Injector en fil.