Avatar billede Henry Novice
05. november 2012 - 14:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Nokia 9500

Jeg kan ikke få denne til at synkonisere med exchange, tror jeg mangler et program til det.
Avatar billede sadolin1978 Novice
05. november 2012 - 15:51 #1
en simpel google søgning men om det er det du står og mangler ved jeg ikke

håber ellers du og familien har det godt

http://www.freewaresymbian.net/nokia-9500-device-106/mail-for-exchange-get-5068.html
Avatar billede Henry Novice
07. november 2012 - 15:39 #2
Den har jeg fundet, men det er broken, kan ikke hente den
Avatar billede sadolin1978 Novice
07. november 2012 - 20:01 #3
kunne denne hjælpe så

http://handheld.softpedia.com/get/Internet-Utilities/Email/RoadSync-for-Nokia-9300-9500-1457.shtml

ellers et citat fra ZBC IT-Support uddannelsen

google er din ven
Avatar billede Henry Novice
08. november 2012 - 00:27 #4
Jeg er så træt af at i bare siger man skal søge på google, tror i ikke at jeg har prøvet det !!!!!!

@Sadolin1978: det er ikke freeware

Jeg lukker den, da der åbenbart ikke er noget hjælp at hente !!!
Avatar billede sadolin1978 Novice
08. november 2012 - 08:51 #5
Taget fra Nokias hjemmeside og manual

http://download.fds-ncom.nokia.com/supportFiles/phones/files/guides/Nokia_9500_UG_da.pdf

efter at have læst denne igennem ser det ikke ud til at der er mulighed for exchange sync. har dette virket ??

hvis ja så mener jeg Nokia har haft vedlagt en CD-Rom med det software der skal bruges til sådanne.

Med hensyn til mit citat om google så er jeg ked af det ikke faldt i god jord, det virker bare som der er nogle herinde der glemmer denne mulighed
Avatar billede Henry Novice
08. november 2012 - 13:57 #6
Jeg bruger denne side som en sidste liv-linie, men ja jeg har godt lagt mærke til at nogle bare spørger her først, for det er lettere
Avatar billede sadolin1978 Novice
08. november 2012 - 14:14 #7
har sync virket til exchange eller er det noget du vil sætte den op til ?
Hvad fulgte der med af software til telefonen da du købte den ?
Har selv læst lidt i manualen og har ikke kunne finde nogen mulighed for opsætning til exchange.