Avatar billede carlt Seniormester
12. oktober 2012 - 18:02 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Forbindelse mellem HTC Desire og PC

Hvordan overfører man billeder fra nævnte mobil-telefon til en PC?
Avatar billede carlt Seniormester
12. oktober 2012 - 18:05 #1
Beklager: Ville se "preview", men kom til at oprette.

Ville have valgt 150 point, så måske skal vi starte med, hvordan jeg får rettet det:-)
Avatar billede thov Forsker
12. oktober 2012 - 18:08 #2
Med et USB kabel :-)
Eller hent app'en 'PAW server', så overførsler kan ske via wifi netværk.
Med PAW server kan SMS'er også sendes/modtages fra computeren.
Avatar billede carlt Seniormester
12. oktober 2012 - 19:00 #3
Har forsøgt med et USB-kabel.
Og havde vel (det har jeg læst ville ske) egentlig forventet, at der dukkede en "brugervenlig" beskrivelse op af, hvad jeg videre skulle foretage mig på en af (begge?) skærmene!
Det skete ikke:
Så hvad nu?
PT er der en USB-forbindelse mellem PC og HTC!
Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2012 - 19:38 #4
http://www.htc.com/help/dk/howto_iframe.aspx?id=174155&type=1&p_id=449

Vælg "Diskdrev" når du forbinder med PC. Du skal fjerne USB kabel for at kunne se overførte billeder på mobil.
Avatar billede thov Forsker
12. oktober 2012 - 19:39 #5
Der burde komme en menu frem hvor der kan vælges mellem flere forbindelser.
Kun opladning - filoverførsel - o.s.v.

Dukker den ikke op, kan du finde den under 'Indstillinger'.

Mere specifikt kommer jeg ikke, for den HTC Legend jeg havde, muntrer et yngre familiemedlem sig med :-)
Avatar billede carlt Seniormester
12. oktober 2012 - 20:09 #6
Jeg ser på det i morgen
OG vender tilbage til point:-)
Avatar billede KenneyD71 Nybegynder
12. oktober 2012 - 20:31 #7
Må jeg foreslå en helt 3 løning.
Dropbox.
Jeg har ikke brugt kabel i et par år og har alt liggende i dropbox.
Når jeg tager billeder, bliver det automatisk overført til dropbox, som jeg kan åbne i min PC.
Når jeg gemmer dokumenter på min PC/htc, gør jeg det i dropbox, og kan læse det på min htc/pc.
Ikke noget hardware.
Avatar billede carlt Seniormester
12. oktober 2012 - 20:46 #8
Jeg ser på det i morgen
OG vender tilbage til point:-)

Også til : KenneyD71
Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 2012 - 12:43 #9
Jeg syntes bare at Dropbox er for dårlig til at overføre musikfiler til mobil.
Avatar billede KenneyD71 Nybegynder
14. oktober 2012 - 15:55 #10
Dér har du ret. Derfor er jeg også gået over til Spotify.
Avatar billede carlt Seniormester
11. november 2012 - 08:11 #11
Det er ikke lykkedes mig at oprette forbindelsen.
Så desværre:-(
mvh carlt