Avatar billede Slettet bruger
03. oktober 2012 - 13:41 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

iOS 6 iphone genkendes ikke i windows 7

Hey alle.

Jeg sidder her med et ret irreterende problem. Efter iOS 6 opdateringen af min iphone vil den ikke genkendes af windows når jeg forbinder den med usb, ligemeget hvilken usb-port jeg bruger. Den kommer op med fejl 43 i fejlfinding og USB\VID_0000&PID_0000\6&323DD30&0&3. Har prøvet at genstarte mobil og laptop, og har prøvet at fjerne unknown device og har prøvet at deaktivere usb portene og derefter at aktivere dem igen, intet virker.

En gang imellem kommer den op og fungere og fem minutter efter sker det samme igen og jeg kan intet gøre.

Det er en iphone 4 og min laptop er en Lenovo Thinkpad Edge E520.

Er der nogle eksperter på området, jeg er desperat... HJÆLP !!!!

Mvh MschultzN
Avatar billede michael_stim Ekspert
03. oktober 2012 - 13:45 #1
Hvorfor opretter du en ny tråd?
http://www.eksperten.dk/spm/969919
Det er med til at gøre exp's søgefunktion endnu mere ubrugelig :(
Avatar billede Slettet bruger
03. oktober 2012 - 13:56 #2
Fordi efter et par kommentarer på et spørgsmål holder folk op med at gå ind på spørgsmålet. Folk hardet med kun at gå ind på spørgsmål som ingen kommentarer har fået. Oplever tit at have oprettet et spørgsmål hvorefter man får et par kommentarer som ikke er noget svar eller løsning på problemet og derefter sker der ikke mere... Derfor. Kan man ikke slett sit spørgsmål helt fra listen så det ikke fucker søgefunktionen op?
Avatar billede michael_stim Ekspert
03. oktober 2012 - 13:58 #3
Nope, du lukker dette spørgsmål ved at lægge et svar og acceptere dit eget svar.
Avatar billede michael_stim Ekspert
03. oktober 2012 - 14:00 #4
At du så har lukket det andet spørgsmål ved at selv lægge et svar, uden tak eller noget til dem der har brugt tid på dig, er ris til egen røv.
Avatar billede Slettet bruger
03. oktober 2012 - 14:02 #5
Kan du hjælpe med mit spørgsmål evt?
Avatar billede michael_stim Ekspert
03. oktober 2012 - 14:04 #6
Ikke i denne tråd og den anden har du desværre lukket.
Avatar billede Nereos Nybegynder
03. oktober 2012 - 14:32 #7
Hvis du hørte efter første gang jeg skrev et svar til dig!
BRUG ITUNES FEJLFINDING. Den virker rent faktisk. Problemet er dine drivere der ikke er installeret rigtigt. Der ligger nye drivere et sted på computeren i en itunes mappe. Alt efter hvilken driver det er der er forkert installeret skal du gøre noget forskelligt.
http://support.apple.com/kb/TS1538

gl
Avatar billede Slettet bruger
03. oktober 2012 - 14:35 #8
Hvorfor ikke i denne tråd?
Avatar billede Slettet bruger
03. oktober 2012 - 14:38 #9
Ja og hvis du hørte efter når jeg svarede...
Skrev: Har lige prøvet det, den kom op med det her :

Microsoft Windows 7 x64 Business Edition Service Pack 1 (Build 7601)
LENOVO 11433LG
iTunes 10.7.0.21
QuickTime 7.7.1
FairPlay 2.2.19
Apple programunderstøttelse 2.2.2
iPod-opdateringsbibliotek 10.0d2
Cd-driver 2.2.3.0
Cd-driver DLL 2.1.3.1
Apple Mobile Device 6.0.0.59
Apple Mobile Device-driver 1.62.0.0
Bonjour 3.0.0.10 (333.10)
Gracenote SDK 1.9.6.502
Gracenote MusicID 1.9.6.115
Sendt til Gracenote 1.9.6.143
Gracenote DSP 1.9.6.45

iTunes-serienummer 001BAF9C0B40D220

Den aktuelle bruger er administrator.
Den lokale aktuelle dato og tid er 2012-10-03 12:17:43.
iTunes afvikles ikke i en beskyttet version.
WebKit accelereret sammensætning er slået til.
HDCP er understøttet.
Core Media er understøttet.

Oplysninger om videovisning

Intel Corporation, Intel(R) HD Graphics Family

**** Oplysninger om eksternt tilbehør ****

Ingen eksterne tilbehør installeret.

Genius-id: ac3ac58747bcdb7e09ef24adb8bce37c

**** Test af enhedstilslutning ****

iPodService 10.7.0.21 (x64) afvikles nu.
iTunesHelper 10.7.0.21 afvikles nu.
Apple Mobile Device service 3.3.0.0 afvikles nu.

Universal Serial Bus-kontrolenheder:

Intel(R) 6 Series/C200 Series Chipset Family USB Enhanced Host Controller - 1C26.  Enheden fungerer korrekt.
Intel(R) 6 Series/C200 Series Chipset Family USB Enhanced Host Controller - 1C2D.  Enheden fungerer korrekt.

Ingen FireWire (IEEE 1394) Host Controller-enhed fundet.

Seneste enheder ikke tilsluttet i øjeblikket:

iPod nano (5. generation) afvikler firmware version 1.0.2
Serienummer:    YM017H2H71Y

iPhone 4 (GSM) afvikler firmware version 6.0
Serienummer:    85031BPAA4T

**** Test af enhedssynkronisering ****

Ingen iPod, iPhone eller iPod touch fundet.
Avatar billede michael_stim Ekspert
03. oktober 2012 - 14:39 #10
Når jeg nu har kigget lidt på din profil, har jeg ikke lyst til at hjælpe dig med noget som helst. Du har oprettet samme spørgsmål 2 gange, ved flere forskellige tilfælde, selvom du har fået at vide at det ikke er tilladt her på eksperten.

Kan ikke klare den der MIG, MIG, MIG, NU, NU, NU-mentalitet.
Avatar billede Slettet bruger
03. oktober 2012 - 14:43 #11
Ja du må da meget undskylde at jeg prøver at få svar på mine spørgsmål. Og når jeg nu ikke får det og venter i flere dage på svar og der ikke sker noget, prøver jeg med et nyt spørgsmål og lukker det andet. Er det så forfærdeligt? Ved ikke lige hvad jeg ellers skal gøre...
Avatar billede Slettet bruger
03. oktober 2012 - 14:50 #12
Desuden står der heller ingen steder at jeg ikke må stille et spørgsmål lignende et andet. Jeg har kun fået påpeget at jeg skal huske at lukke mine spørgsmål da jeg i sin tid ikke vidste det... Og grunden til jeg lukkede det andet og oprettede et nyt så hurtigt denne gang var at jeg ikke synes jeg selv havde stillet spørgsmålet godt nok. Skrev også i det gamle spørgsmål at jeg havde oprettet et nyt, så folk vidste det...
Avatar billede michael_stim Ekspert
03. oktober 2012 - 14:57 #13
Avatar billede Slettet bruger
03. oktober 2012 - 15:25 #14
Sorry, min fejl...
Avatar billede Slettet bruger
03. oktober 2012 - 15:26 #15
skal jeg lukke mit spørgsmål?
Avatar billede Nereos Nybegynder
03. oktober 2012 - 16:49 #16
Jesus christ..
>>> http://support.apple.com/kb/TS1538 <<<
Avatar billede Slettet bruger
03. oktober 2012 - 17:08 #17
Som sagt har jeg prøvet alle tingene. Skal du have nogle point? Gider ikke have dette spørgsmål åbent mere når alle er så pisse sure alligevel...
Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2012 - 02:51 #18
Skulle du have point eller hvad?
Avatar billede Slettet bruger
02. november 2012 - 00:41 #19
F