Avatar billede roells Nybegynder
29. august 2012 - 21:29 Der er 8 kommentarer

ang. aflæsning af min computer.

Har igennem meget lang tid været ude i at når jeg startede min computer bliver den højlydt kommenteret har henvendt mig praktisk alle steder man måtte forvente kunne hjælpe mig i dette.
Politiet har jeg rettet henvendelse til så mange gange at når jeg skriver til andre instanser bliver jeg oplyst at dette må være en sag for politiet,hvorfor jeg bør henvende mig der.
Skal i den forbindelse oplyse at den første af disse henvendelser stammer tilbage til 2002.
Den/de/eller dem syntes stadig i deres svage hjerner  at dette findes morsomt,svage er måske for meget sagt for havde de ikke deres computer hvad skulle de stakkels mennesker så gøre  det ville jo være det samme som at fjerne deres hjerner ikke sandt.

DET KORTE AF DET LANGE ER AT JEG FORFÆRDELIG GERNE VIL HØRE FRA NOGEN DER EVT KUNNE VÆRE MIG BEHJÆLPELIG I DETTE,KAN OPLYSE AT JEG I FORM AF DISSE TING HAR HAFT EN DAME FRA SÆBY RÅDHUS FANDT SENERE UD AF AT DEN DAME BEFANDT SIG I AALBORG MEN BLEV OPLYST AT DE KOM FRA SÆBY RÅDHUS FOR AT LAVE MÅLINGER EVT FOR AT KUNNE LOKALISERE DE/DEM DER SENDER DISSE SIGNALER IND TIL VIDERE DOG UDEN RESULTAT.

VED IKKE OM DER ER NOGEN DERUDE DER KAN SÆTTE SIG IND I HVAD DETTE ER FOR NOGET,
KLAN DOG OPLYSE AT SIDEN MIN FØRSTE HENVENDELSE ÅR 2002 ER JEG VED AT FÅ NOK AF DETTE /DE ELLER, DEM OG DERES SINDSYGE
Avatar billede jakobdo Ekspert
29. august 2012 - 21:36 #1
Hej Roells og velkommen til.
Er denne henvendelse ment som en joke eller er du dybt seriøs?
Og hvad er det som bliver kommenteret?

Jeg kan læse en masse brok over en masse instanser, men har stadig ikke fattet hvad det konkrete problem er. :o)
Avatar billede jokkejensen Novice
29. august 2012 - 21:54 #2
Æd et par stesolid, læs lidt grammatik, og gå så amok inde på http://ekstrabladet.dk/minsag/

/J
Avatar billede roells Nybegynder
30. august 2012 - 00:26 #3
Takker for din kommentar Jakobdo.

Dette er dybt seriøst hvilket uden tvivl vil medføre nogle besynderlige bemærkninger fra nogle her på siden, jeg har blot nævnt at jeg har rettet henvendelse hos de instanser man som borger ville finde egnede til evt og finde ud af hvad det var for noget.
derudover har jeg fra elværkerne fået oplyst at dette kunne skyldes en mast sikring der måtte sidde forkert problemet er det at der er sgu ingen der kommer og tjekker

Jeg er samtidig uden at skulle komme alt for langt i forklaringerne blevet oplyst om man evt i form af lydbølge sendere  eller radio signaler kunne gå ind og lave forstyrrelser på computere

Dette er dog noget jeg indtil  videre vil lade ligge og blot antage at det kunne være det også

Men jeg kan love dig at dette er meget seriøst og indtil der  måtte være nogen der tager dette som værende et meget sygt individs værk der i en Sind syge finder dette sjovt vil jeg blive ved med at henvende mig

Du er uden tvivl bevist om at  denne side hos F B I der handler om Internet Crime hvor man udfylder en side og derefter forventer at høre fra dem igen , dette er endnu ikke sket jeg sidder i en situation hvor jeg konstant kører i ring hos de mennesker jeg henvender mig til advokater giver fanden eller også gider de bare ikke at svare jeg er ikke istand til at bruge mit Nem Id på min computer heller.

Så jeg kan garantere dig at dette er meget meget seriøst og ikke blot noget jeg henvender mig ang for at gøre mig intresant
Avatar billede vejmand Juniormester
30. august 2012 - 00:34 #4
Hvis du mener det seriøst, må du jo beskrive problemet?
Hvis du henvender dig andre steder på samme måde som du henvender dig herinde, kan jeg da godt forstå du ikke får nogen hjælp.....

Så derfor, hvad er problemet?
Avatar billede vejmand Juniormester
30. august 2012 - 00:48 #5
Jeg kan se du tidligere har oprettet et lignende spørgsmål, dog under et andet profil-navn: http://www.eksperten.dk/spm/884924

Der er du heller ikke særlig konkret med hensyn til, hvad problemet egentlig er?

Jeg har måske nok en mistanke om problemet ikke er IT relateret.....
Avatar billede jakobdo Ekspert
30. august 2012 - 13:44 #6
Vejmand: "Jeg har måske nok en mistanke om problemet ikke er IT relateret....." ROFLMAO!
Avatar billede roells Nybegynder
30. august 2012 - 16:07 #7
Vejmand

Kunne jeg evt blive indviet i hvad den mistanke begrundes i jeg har selv haft en ide om at dette ikke havde noget med it at gøre men vil forfærdelig gerne høre fra andre.

Kan i den forbindelse oplyse at jeg er bosiddende i en boligforening i Skagen kaldet Neptun denne boligforening har nyligt fået lagt fiberbredbånd ind og havde en ide om at dette kunne tænkes at være begrundelsen
Avatar billede vejmand Juniormester
30. august 2012 - 16:19 #8
Jeg hopper af her, dette er helt sikker uden for min kompetence.

Men til roells, som du er blevet gjort opmærksom på flere gange: Når du søger hjælp, er du nødt til at forklare hvad problemet er, ellers kan ingen i denne verden hjælpe dig.