Avatar billede nqrlund Nybegynder
02. august 2012 - 13:01 Der er 1 kommentar

Trådløst netværk falder ud?

Hej.

Jeg har lidt problemer med at det trådløse netværk hele tiden falder ud. Det sker kun på computere med windows 7, og det er noget det lige er begyndt med, det har kørt fint indtil i går.

Det er samme problem på 3 computere med windows 7. Mens nettet kører fint på 5 mobiler en tablet, en computer med vista og en med xp..?

Hvad tror i problemet kan være?

MVH nqrlund...
Avatar billede pstidsen Novice
02. august 2012 - 15:59 #1
Jeg har en tråd om lidt det samme. Du kan følge den her: http://www.eksperten.dk/spm/966766