Avatar billede deadman Nybegynder
25. juli 2012 - 23:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Bedre WiFi via stikkontakt?

http://www.pcworld.dk/art/199957/test-faa-bedre-traadloest-netvaerk-med-smart-boks

Jeg går og kigger på sådan noget her, men er der nogen her der mon har prøvet det og har forslag?
Avatar billede Slettet bruger
26. juli 2012 - 07:23 #1
der findes en helt anden løsning der bare virker via stikkontakten
d.v.s du bruger dine elkabler i huset eller lejligheden

men husk det skal være 500 som vist her

http://www.computercity.dk/Products/Product.aspx?id=8244196&ref=search

man kan købe løse ekstra adaptere til flere rum

jeg har det selv og lettere får du det ikke

man kan sende video film rundt i huset og vise dem
det kan du ikke med trådløs da den vil køre i ryk

m.v.h
Avatar billede deadman Nybegynder
26. juli 2012 - 21:09 #2
#1
Er der ikke noget med at for at det skal virke, skal det være på samme sikringsgruppe?
Avatar billede Slettet bruger
27. juli 2012 - 07:24 #3
jo det virker kun på samme måler
d.v.s at naboen kan ikke låne eller noget andet da han er på anden måler

der følger 2 kabler med man kan sætte i - er de ikke lange nok køber du bare længere

venter på et nasdrive der skal sættes til router og sende film og andet fra den via elledningen rundt i huset

adapterne kan du flytte til andet rum efter behag
du skal ikke gøre andet end at sætte den i stikkontakten

m.v.h
Avatar billede deadman Nybegynder
27. juli 2012 - 12:16 #4
Smid et svar.
God hjælp :)
Avatar billede Slettet bruger
27. juli 2012 - 15:40 #5
ok