Avatar billede ninanip Novice
08. juli 2012 - 09:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Printer vises som offline når jeg vil udskrive

Fatter ikke hvorfor jeg pludselig ikke kan printe med min Canon MG 5200. Fra den ene dag til anden fejlmeddeler den at printeren ikke svarer, at printeren r offline.
Den har kørt fint via WLAN, kunne også køre med UDB kabel.
Flg. Ændringer har fundet sted op til at den pludselig ikke ville køre mere.
Windows 7 servicepack opdatering,
Har flyttet router fra kanal 3 til 12 pga for mange forstyrrelser.

Prøvede at sætte en anden router på igår, en router som den tidligere  har været tilsluttet via i andet hjem.

Stadig offline trods det at den gerne vil opsættes til WIFI på denne router. Cisco

Det kan jeg derimod IKKE mere gøre med den vi har haft her på denne bopæl, en Netgear. Den nægter....

Canons fejlfindingsværktøj løser ikke problemet, men jeg r kommet frem til at det muligvis kan være en port opsætning???
Avatar billede tintir Nybegynder
08. juli 2012 - 12:16 #1
Jeg har en dårligere printer end dig, men den har den samme fejlbesked. Det du skal er bare at tænde din printer når du har fundet det du vil printe, derefter print det hurtigt ud.
Hvis det ikke virker så lad den fil stå i kø til printning, og tænd så din printer igen. Nu burde det virke.
Avatar billede ninanip Novice
08. juli 2012 - 12:57 #2
Overhovedet ikke... tror at du har misforstået det jeg har været alt igennem, strøm, wifi opsætninger, router adgange, indtastet MAC adressen i router.
MEN jeg gendannede Windows tilbage til 25.6 da jeg kunne se at der var noget i en opdatering der berørte printer status og NU virker det :) så må vi se hvad for en opdatering der kommer igen og forstyrrer. SÅ point snupper jeg selv :)