Avatar billede stinastorm Nybegynder
09. juni 2012 - 17:06 Der er 3 kommentarer

Iphone fra USA

Jeg har købt en brugt iPhone 3G fra USA. Jeg nulstillede den og kan nu ikke få gang i den igen. Jeg har prøvet at sætte den til computeren og gendanne den i iTunes. Den går i gang med at gendanne, men kan ikke fuldføre gendannelsen. Det eneste jeg kan få frem på skærmen er, at jeg skal koble telefonen til iTunes. Hvad kan jeg nu gøre? Håber der er nogen der kan hjælpe mig :)
Avatar billede NCG Novice
17. juni 2012 - 10:36 #1
Prøv evt. at kigge på http://www.iphoneinstaller.net/

Min kone købte også en fra USA, og hun blev nødt til at Jailbreak den.
Avatar billede stinastorm Nybegynder
17. juni 2012 - 18:52 #2
Tak for det :) Nu har jeg fået den jailbreaket. Nu er problemet så at der står ingen tjeneste. Jeg har forsøgt at låse den op med Ultrasn0w og yellowsn0w, men det er ikke lykkedes mig endnu.
Nogen bud på hvad jeg nu kan gøre?
Avatar billede stinastorm Nybegynder
17. juni 2012 - 19:55 #3
Nærmere betegnet så kan jeg ikke få programmerne installeret på telefonen.