Avatar billede Rune Sommer Mester
07. juni 2012 - 13:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Nedgradering af Android fra ICS til Gingerbread.

Jeg har søgt nettet gult og grønt for at finde ud af hvordan jeg downloader Gingerbread til min Samsung Galaxy S2.
Nogen hjemmesider siger at man skal gøre det via KIES. Andre siger noget andet. Men fælles er, at jeg rent faktisk ikke kan finde ud af at bruge nogen af de foreslåede programmer.

Jeg skal have nedgraderet min telefon fra Android Ice Cream Sandwich (4.0.3) til Gingerbread v2.3.4. Men jeg skal jo bruge Gingerbread, men kan slet ikke finde ud af hvor jeg finder det henne.

Jeg har fundet guides til resten - bare ikke til at finde programmet. HJÆLP!
Avatar billede Rune Sommer Mester
07. juni 2012 - 14:24 #1
Og for at gøre det sjovere, så er alle links til firmware og lignende ugyldige fordi folk har uplodet dem til en side - og så fjernet filerne fra siden igen. Super!
Avatar billede KHHP Juniormester
07. juni 2012 - 16:11 #2
Har samsung ikke den ældre version liggende på support-siden til din telefon.
Du kan evt. søge efter hvordan du under start at telefonen kan nulstille til fabrikssystem. Det er muligt at nulstilningssystemet ikke er blevet opdateret.
Avatar billede Rune Sommer Mester
07. juni 2012 - 17:15 #3
Hvis jeg nulstiller til fabrikssystemet tænker jeg, at det stadig er Android v4.0.3 der er tilbage. Jeg tror ikke at Firmwaren også bliver resat til factory default. Men jeg ved det reelt set ikke.

Jeg har fundet en one-click-nedgradering med indbygget Odin - men det fejlede. Har ingen idé om hvorfor.

Men KHHP - tak for svar - og læg gerne et svar. Så får du del i pointsene. Det er et helvede for mig at hitte ud af at roote telefonen og opgradere/nedgradere disse systemer. Så AL hjælp er god hjælp :)

Mvh. Rune