Avatar billede mortenfrederiksen88 Nybegynder
25. maj 2012 - 18:41 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Opsætning af nyt modem ?

Hej :)

Jeg er stødt ind i et problem efter jeg har modtaget et nyt modem fra Stofa da jeg har bestilt deres "Bredbånd og Telefoni"
Efter jeg har sat det nye modem til kan jeg pludselig ikke få mit trådløse internet til at virke. :(

Guide Bredbånd og Telefoni

Har trukket et stik fra den trådløse router og så ned i det nye modem, og derefter trukket et stik til telefonen som hellere ikke rigtigt gider at virke ?

Håber i kan hjælpe :D
Avatar billede Larsernen Novice
25. maj 2012 - 22:59 #1
hej du skal ikke bruge den trådløse router da det nye modem har trådløs indbygget
Avatar billede mortenfrederiksen88 Nybegynder
26. maj 2012 - 10:17 #2
Der er bare ikke den trådløse sender på som er på den trådløse router eller det er måske ikke et must have ? :)
Avatar billede mortenfrederiksen88 Nybegynder
26. maj 2012 - 12:12 #3
Fandt ud af via et grundig kig på modemmet at der også er trådløs i hvilket jo er ganske fint :) men når jeg så tilslutter det hele som man skal så kan den kun finde netværket og ikke finde selve internettet ? :)
Avatar billede deadman Nybegynder
27. maj 2012 - 21:56 #4
Hvor er det lige det går galt?
Stofanet har en vejledning, der er lige til.
Login info har du fået på papirerne fra Stofanet:  Wireless nøgle, wireless essid samt signon ID.
Sikker på du har gjort det korrekt?

Du skal ikke bruge din tådløse router til noget! Kun modem!
Avatar billede mortenfrederiksen88 Nybegynder
03. juni 2012 - 18:26 #5
Fik det endelig til at virke. Desværre var det Stofa der havde bøvlet med det og ikke bestilt tingene til adressen selvom de påstod det de fleste gange..

Problemet er nu at internettet kører helt af h...... til kan knapt gå ind på siderne uden jeg skal vente noget tid på den indlæser billeder fra siden og har 30/3 mbit så kan da umuligt være rigtigt. Og det er vel og mærke sket efter jeg har fået et nyt modem fra stofa
Avatar billede mortenfrederiksen88 Nybegynder
24. september 2012 - 12:18 #6
hov fik slet ikke fulgt op på det jeg ringede til stofa og de sendte en tekniker ud det var noget med en løs forbindelse i området.